Fent salts!

Fa temps que em ronda pel cap fer el salt a dirigir a adults, amb els infants es molt fàcil, porto tota la vida explicant contes, cantant cançons i inventant-me històries, per això quan vaig començar fa cosa de dos anys a dirigir partides de rol infantil no se'm va fer gens complicat.

M'agrada preparar-me l'aventura, els recolzaments visuals i sonors, il.lustracions, miniatures, trencaclosques... però sobretot encara que tingui preparat un guió de la partida amb un inici i un posible final lo que més gaudeixo es agafar tot el que surt de la ment i de la boca dels menuts i aprofitar-ho, donant de vegades un tomb increible a lo que jo tenia pensat previament.
M'agrada improvisar partint de les pesquises i els raonaments que van sorgint durant el joc.

En canvi amb els adults em costa molt donar aquest pas, tinc idees de oneshots al cap i algunes les he traslladat a paper, si es que si li pot dir paper a un document de word XD.

Em falta la valentia de testejar aquestes aventures, d'agafar a uns víctimes (amics disposats a sacrificar-se) i veure si lo que tinc al cap serveix per a adults o no. I em fa por cagarla, per que amb els menuts es molt fàcil saltar a una altre cosa que doni coherencia al relat, tota la inventiva i la capacitat de reacció que tinc amb ells la perdo quan estic amb adults, em cohibeixo.

Tot i així m'he deixat enredar una mica i aquesta propera setmana faré un testeig d'una Oneshot que fa mesos que tinc al cap (i al paper).
Es una aventura que utilitza un hackeig del sistema Ratas en las paredes, l'aventura està basada en la sèrie See de AppleTv. 
Una sèrie que em va captivar en el seu moment, en la que la humanitat ha perdut el sentit de la vista i ha tornat a viure a l'estil prehistòric, en tribus.

Aquesta aventura es ideal per fer-la a través dels canals de veu discord, doncs no es necessita res més que la veu, els jugadors rebran inputs sonors que hauran de reconèixer per saber que está passant al seu voltant, no calen mapes, ni il.lustracions.

Tinc moltes ganes de provar-la i veure quines coses fallen per posar-hi solució i poder portar aquesta partida al server. La setmana que ve us faré cinc cèntims de com ha anat.

Desitgeu-me sort.

Comentaris

Entrades populars