Coronavirus, CoronaBurgo i Rol Online


Aquests any 2020 han succeit un munt de coses, per una banda el coronavirus em va tancar a casa, per un altre banda se'm va obrir una finestra al rol online.

Per aquesta finestra vaig descobrir Ludorussafa, una associació de rol de València, amb elles em vaig iniciar al rol online (el gran desconegut, almenys per mí) així que a partir d'ara en aquest petit espai a part de explicar-vos les partides que porto a taula com a narradora també us farè cinc cèntims de les partides que jugo com a Pj.

Gràcies als amics i amigues de Ludorussafa reprenc l'escriptura d'aquest bloc amb ganes d'explicar-vos les meves partides.

Per començar parlaré d'una iniciativa que va sorgir arran del coronavirus, aquesta iniciativa impulsada per Grapas&Mapas consistia en crear una ciutat anomenada CoronaBurgo, amb donacions que anaven destinades a "Médicos Sin Fronteras" es va anar creant mica en mica la ciutat i al final va quedar un gran plànol amb ubicacions de cases, comerços per a que les persones donants poguessin fer-se'l seu i sobretot rolejar.

En aquest context va sortir de la carpeta de Pj la Krista Alderson (D&D5) una humana pícara que havía donat vida en alguna oneshot perduda. Donat que quan em vaig assabentar del projecte totes les cases ja estaven venudes vaig decidir fer una donació per un pont.

Sota el "Pont Krista Alderson" viu la pícara més carismática de CoronaBurgo, durant aquests mesos ha viscut mil aventures dins de la ciutat, invasions demoníaques, també històries d'amor i desamors i rescats en altres dimensions.

Aquest rol escrit el fem a través de Twitter un gran grup de habitants de la ciutat.

Per una altra banda Krista Alderson fa un viatge en el temps hi viu la seva primera campanya a Puerta de Baldur (Ludorussafa), ambientada uns quants anys abans de que tornès a CoronaBurgo aquesta aventura li permet crèixer com a Pj.

Amb la Krista he jugat de tres maneres molt diverses durant aquests mesos, en el passat a Baldur, en el present a CoronaBurgo i durant la seva infantessa amb les partides de Aventuras y Misterios de la meva peque que s'ha enamorat també de la versió peque de Krista i se l'ha fet seva.

Fa una setmana va acabar la campanya de Baldur i CoronaBurgo está en Stand By no se quant trigarà Krista a tornar a sortir de la carpeta de Pj, però segur que viurà moltes més aventures.

Comentaris

Entrades populars