Partides de Desembre

Aquest mes ha estat una miqueta més fluix en quant a partides però les dates nadalenques es lo que té, molts preparatius, els petits per casa...

Vaig començar el mes dirigint de nou la partida "Rastros", amb el hackeo de Ratas en las Paredes. Aquesta vegada l'elecció dels personatges pregenerats va ser diferent i la partida va anar per una altra banda i va fer un gir en els esdeveniments. Tot i així em va tornar a encantar la història i estic desitjant tornar a portar-la a taula.

"El planeta Finecore" amb el sistema de En La Oscuridad dirigida per Nebilim. Una altre vegada m'he posat a la pell de Cat, la colona independentista rebeld i amb els meus companys hem anat fins a Finecore a cumplir una vegada més una missió, tot i que al final, per variar, hem fet el que ens ha donat la gana.

"Princesas Mosqueteras, la mujer de la máscara de hierro" amb sistema Kids on Bikes i dirigida també per Nebilim.
Mérida, la princesa de Brave, acompanyada de Rapunzel, Mulán i Moana van a rescatar Elsa a la Bastilla. Em sap greu perque l'aventura de per si era molt xula i esbojarrada, però a nivell emocional aquell dia estava bastant plof i no la vaig poder gaudir ni implicar-me com m'hagués agradat. Potser si Nebilim s'anima a fer una segona part Mérida torni amb més forces.

"Eurovisión Christmas" amb el sistema Good Society i dirigida per Náyade. Estem al festival d'Eurovisió 2019 que es celebra a les Illes Canàries, el Covid encara no existeix i em poso a la pell de la triunfita italiana sortida de La Voz Italia, la cantant Laura Rapidini, que vol guanyar la fama molt ràpidament. Intrigas i escàndols en una gala molt i molt divertida.

"Enseñanza Mágica Obligatoria. EMO: el Necronomicón" dirigida per Erinna. 
Quina partida més divertida, sóc Cire un íncubo adolescent adicte al formatge. Amb els meus companys d'institut, una Gorgona, un Fantasma i un Semideu (fill de Baco i de Terelu Campos) ens fiquem en embolics i acabem castigats a la biblioteca...

I com no, la campanya de Waterdeep dirigida per Semilla Rolera. De les cloaques fins a la seu de la gran SilverHand... i tot en un mateix dia. Aquesta pícara no para.

Aquest mes ha estat especialment dur a nivell emocional i tot i que en algunes de les partides no he estat al 100%, el poder jugar, relacionar-me amb altres persones i sortir una estona de la meva pell m'ha ajudat molt a estar millor. 

I fins aquí totes les partides jugades al Desembre que amb les festes ja no tornaré a jugar fins l'any que ve.

Que el 2021 us porti molt ROL a totis, sigueu felices. 
Bones Vacances d'Hivern.

Comentaris

Entrades populars